ACHIZIȚII PUBLICE

• Redactăm contestaţii la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) împotriva actelor săvârşite abuziv de Autoritatea Contractante în timpul licitaţiei.

Termenul de depunere al contestaţiei este de 10 zile din momentul producerii vătămării de către Autoritatea Contractantă. Avem nevoie de Caietul de Sarcini, Contract şi oferta depusă !

Daca va simtiti vatamati de actele de procedura din cadrul licitatiei si doriti sa atacati sau sa contestati actele autoritatii contractante va stam la dispozitie.

Pentru a nu avea surprize neplăcute va sugerăm să ne cereţi sfatul odată cu deschiderea licitaţiei publice pentru

a va cunoaşte obligaţiile şi drepturile din timpul licitaţiilor şi în special în momentul încheierii procesului verbal care consemnează participarea dumneavoastră şi a competitorilor dumneavoastră la licitaţia în cauză.

Puteţi să  contestaţi dreptul de participare al concurenţilor dacă aceştia nu au fost eliminaţi de autoritatea contractantă deşi condiţiile legale nu sunt îndeplinite de aceştia.

Consiliul Naţional de Soluţionare al Contestaţiilor  ( CNSC ) este autoritatea unde se vor putea depune contestaţiile în cazul în care consideraţi că o decizie a Autorităţii contractante este nelegală. Această autoritate este considerată un exemplu de imparţialitate în domeniu şi drept urmare veţi avea toate şansele să obţineţi soluţia legală în urmă promovării unei contestaţii întemeiate.

Dacă decizia dată de CNSC  nu este cea dorită va vom sprijini să contestaţi decizia acesteia în instanţa la Curtea de Apel competenţă sau la ÎNALTA CURTE DE CASAŢIE ŞI JUSTIŢIE.